Bieżące informacje

ZAPRASZAMY NA ZIMOWY FESTYN POLICYJNY NA CZARNEJ GÓRZE

Data publikacji 07.02.2025

Już po raz trzynasty na Czarnej Górze, odbędzie się Zimowy Festyn Policyjny pod Honorowym Patronatem Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu nadinsp. Pawła Półtorzyckiego. Podczas festynu zaplanowano sporo atrakcji dla dorosłych i dla dzieci. Serdecznie zapraszamy.

XIII ZIMOWY FESTYN POLICYJNY „CZARNA GÓRA” 2025 pod Honorowym Patronatem Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu nadinsp. Pawła Półtorzyckiego.

Podczas trwania Festynu odbędzie się zbiórka środków połączona z licytacją i loterią fantową na leczenie Oskara Momot- syna policjanta z Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu (koszt losu na loterię: 50 zł).

TERMIN: 27.02.2025 roku godz. 08:30 – 16:00
MIEJSCE: Ośrodek Górski „Czarna Góra”


ORGANIZATORZY: Komendant Powiatowy Policji w Kłodzku
Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów w Kłodzku
WSPÓŁORGANIZATORZY: Starostwo Powiatowe w Kłodzku
Urząd Miasta i Gminy w Stroniu Śląskim

PROGRAM FESTYNU :
08:30 – 10:30 otwarcie biura zawodów - wydawanie karnetów i numerów startowych Miejsce: KARCZMA HUBERTUS I PIĘTRO

11:00 rozpoczęcie festynu przez Przewodniczącą ZT NSZZ Policjantów w Kłodzku. Miejsce: Przed Karczmą Czarna Góra

11:00 – 14:30 zabawowy zjazd narciarski policjantów i pracowników Policji odbędzie się w trzech kategoriach:
 kobiety
 mężczyźni
 dzieci
Miejsce: wyciąg F1 „BIBA” nad Karczmą Czarna Góra

16:00 podsumowanie wyników, wręczenie pucharów, zakończenie festynu Miejsce: Dolna Stacja Kolei F

KOSZT UDZIAŁU W FESTYNIE: 100 złotych (wpisowe, 7- godzinny karnet na wyciągi na Czarnej Górze, talon na zupę gulaszową – kawa, herbata)

ODBIERAJĄC KARNET NALEŻY MIEĆ PRZY SOBIE 10 ZŁOTYCH KAUCJI ZWROTNEJ W GOTÓWCE. Po zakończeniu festynu kaucja do odbioru w kasach biletowych Ośrodka „Czarna Góra” we własnym zakresie.

Wpłat z dopiskiem „XII Zimowy Festyn Policyjny Czarna Góra 2025” należy dokonać w terminie do 12 lutego 2025 roku na nw. konto: Zarząd Terenowy NSZZ Policjantów w Kłodzku 38102051120000770200056069.

Potwierdzenie dokonania przelewu wraz z imiennym wykazem osób, których przelew dotyczy, nazwą jednostki macierzystej uczestników oraz numerami telefonów kontaktowych należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na nw. adresy: agnieszka.michalska@klodzko.wr.policja.gov.pl, / greta.gajewska@klodzko.wr.policja.gov.pl

Wszelkich odpowiedzi na ewentualne pytania udzielają: podinsp. Dorota Jaworska (osoba odpowiedzialna za organizację festynu) tel. 693-993-979 dostępna do 31.01.2025 roku i od 16.02.2025 roku oraz Greta Gajewska tel. 513-048-880.

Pliki do pobrania

  • 302.61 KB
Powrót na górę strony